Darmowa dostawa od 50 PLN
-
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i Zwroty
I. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot)
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
-
mailowo na adres: sklep@wszystkonasilownie.pl
-
lub w formie papierowej na adres do zwrotów:
Jakub Łuczycki
ul. Hetmańska 17/7
35-330 Rzeszów
-
-
Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (zamieszczonego poniżej) lub napisać własne oświadczenie.
-
Produkt należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia zwrotu, na powyższy adres.
-
Zwrot pieniędzy (w tym kosztów dostawy, o ile dotyczy) następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu towaru z powrotem lub dostarczeniu dowodu jego odesłania.
-
Koszt odesłania towaru pokrywa Klient.
-
Zwrotowi nie podlegają:
-
produkty wykonane na zamówienie,
-
produkty noszące ślady użytkowania lub uszkodzone mechanicznie,
-
towary higieniczne, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
II. Reklamacje – Towary niezgodne z umową
-
Jeśli otrzymany towar jest wadliwy, niezgodny z umową lub uszkodzony, Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
-
Reklamację należy złożyć:
-
e-mailowo: sklep@wszystkonasilownie.pl
-
lub listownie na adres:
Jakub Łuczycki
ul. Hetmańska 17/7
35-330 Rzeszów
-
-
Reklamacja powinna zawierać:
-
imię i nazwisko Klienta,
-
numer zamówienia,
-
opis wady lub niezgodności,
-
datę wystąpienia problemu,
-
preferowany sposób rozwiązania (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy),
-
zdjęcia (jeśli możliwe).
-
-
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą mailową.
-
Jeśli reklamacja zostanie uznana:
-
towar zostanie wymieniony, naprawiony lub zwrócone zostaną pieniądze – zgodnie z wyborem Klienta,
-
koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone (jeśli reklamacja jest zasadna).
-
-
Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany Klientowi z uzasadnieniem.
III. Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
📧 E-mail: sklep@wszystkonasilownie.pl
✉️ Adres do korespondencji i zwrotów:
Jakub Łuczycki
ul. Hetmańska 17/7
35-330 Rzeszów
IV. Wzór formularza odstąpienia od umowy
Możesz skopiować poniższy formularz i przesłać go e-mailem lub pocztą:
V. Uwaga końcowa
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie widocznych uszkodzeń mechanicznych paczki (np. rozerwane opakowanie), prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem – ułatwi to proces reklamacyjny.