• Reklamacje i zwroty

Reklamacje i Zwroty

I. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot)

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

    • mailowo na adres: sklep@wszystkonasilownie.pl

    • lub w formie papierowej na adres do zwrotów:
      Jakub Łuczycki
      ul. Hetmańska 17/7
      35-330 Rzeszów

  3. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (zamieszczonego poniżej) lub napisać własne oświadczenie.

  4. Produkt należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia zwrotu, na powyższy adres.

  5. Zwrot pieniędzy (w tym kosztów dostawy, o ile dotyczy) następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu towaru z powrotem lub dostarczeniu dowodu jego odesłania.

  6. Koszt odesłania towaru pokrywa Klient.

  7. Zwrotowi nie podlegają:

    • produkty wykonane na zamówienie,

    • produkty noszące ślady użytkowania lub uszkodzone mechanicznie,

    • towary higieniczne, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


II. Reklamacje – Towary niezgodne z umową

  1. Jeśli otrzymany towar jest wadliwy, niezgodny z umową lub uszkodzony, Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

  2. Reklamację należy złożyć:

  3. Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko Klienta,

    • numer zamówienia,

    • opis wady lub niezgodności,

    • datę wystąpienia problemu,

    • preferowany sposób rozwiązania (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy),

    • zdjęcia (jeśli możliwe).

  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą mailową.

  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana:

    • towar zostanie wymieniony, naprawiony lub zwrócone zostaną pieniądze – zgodnie z wyborem Klienta,

    • koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone (jeśli reklamacja jest zasadna).

  6. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany Klientowi z uzasadnieniem.


III. Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

📧 E-mail: sklep@wszystkonasilownie.pl
✉️ Adres do korespondencji i zwrotów:
Jakub Łuczycki
ul. Hetmańska 17/7
35-330 Rzeszów


IV. Wzór formularza odstąpienia od umowy

Możesz skopiować poniższy formularz i przesłać go e-mailem lub pocztą:

markdown
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: Nazwa towaru: _________________________________________ Data zamówienia: ____________ Data otrzymania: ____________ Dane konsumenta: Imię i nazwisko: ____________________________________ Adres: _____________________________________________ E-mail / telefon: ____________________________________ Numer zamówienia: ____________ Podpis konsumenta (jeśli formularz wysyłany jest w wersji papierowej): ___________________________ Data: ________________

V. Uwaga końcowa

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie widocznych uszkodzeń mechanicznych paczki (np. rozerwane opakowanie), prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem – ułatwi to proces reklamacyjny.

  • Sklep zamknięty

SKLEP RUSZA ZA KILKA DNI !!!